lauantai 6. marraskuuta 2010

Rakastu lisähiuksiin: Itse tehdyt 45-senttiset klipsupidenteet


Vaaleampi klipsupidennesetti haalistunutta hiusväriä varten

Olen aiemmin esitellyt tekemäni 60-senttiset klipsupidenteet Rakastu lisähiuksiin -osiossa. Klik Olen hiljattain saanut valmiiksi kuvan 45-senttiset klipsupidenteet. Haluan vaihdella tukkani pituutta. Haluan myös pitää näitä tuliteriä lyhyempiä ja inasen vaaleampia pidenteitä silloin kun hiusvärini on haalistunut. Minun tapauksessani juuri värjätyn ja haalistuneen hiuskuontalon väreissä ei ole valtavaa eroa. En välttämättä tarvitse kahta eri klipsupidennesettiä värin puolesta. Mutta pikkutarkka minäni kehrää kun se saa toteuttaa itseään. :)


Klipsupidenneosiot:

 Isot 2kpl, 12cm (sis. 24cm hiusnauhaa / kpl)

 Semit 5kpl, 8cm (sis. 16cm hiusnauhaa /kpl)

 Minit 3kpl, 4cm (sis 8cm hiusnauhaa / kpl)

En käyttänyt näissä pidenteissä orjallisesti aikaisemman blogiartikkelin ohjeitani vaan kustomoin. Taustalla vaikutti myös se että halusin saada 152cm pitkän hiusnauhan riittämään mahdollisimman kattavaan settiin. En halunnut myöskään hukkapaloja.


Klipsupidenteet päässä on helppo hymyillä. Äärimmäisen tarkkasilmäinen saattaa huomata että minulla on hiuksissani myös musta pitsipantarinkula. Sen tehtävä on häivyttää sentin tyvikasvuani. Toimii!

Ps. Meikittömyys eli blanco naama on kiehtonut minua viime aikoina. Taidan joku päivä kirjoittaa aiheesta postauksen. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti