keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Leikkasin pitkät hiukseni puolipitkiksi

Maskiton nassu ja hiustuotteeton tukka.

Naps poikki!

Pitkällisen harkinnan jälkeen tartuin saksiin ja leikkasin itselleni puolipitkän hiusmallin. Oli muuten teknisesti vaikein leikkausoperaatio, jonka olen omiin kutreihini tehnyt. Jälki ei ihan kestä lähempää tarkastelua. Voi olla että vastoin tapojani varaan ajan toiselle kampaajalle pientä siistimistä varten. 

Syyt miksi lyhensin hiuksiani:

1. Niin uskomatonta kuin se onkin, olen taas jäsenenä kuntokeskuksella. Tähän mennessä olen ahkeroinut tekemällä yhdellä istunnolla aina melkein kaikki hierovan tuolin ohjelmat. :) Ja sitten olen tehnyt pikapyrähdyksiä normi- ja infrapunasaunassa. Mutta tosiaan kyllästyin föönaamaan hiuksia ikuisuuden kuiviksi. Puolipitkät hiukset kuivuvat mukavan nopeasti.

2. Tuumin, että blogini hiusanti monipuolistuu kun voin näyttää omilla hiuksillani miten lyhyehköjä hiuksia voi stailata.

3. Halusin soman pikkumopin, jonka saa laitettua nopsaan nätiksi. Rakkauteni pitkiin hiuksiin on luonnollisesti edelleenkin voimissaan ja onhan minulla rutosti klipsipidenteitä, joita voin vetää päähän milloin vain kun tekee mieli isoa hulmuavaa hiuskuontaloa.

4 kommenttia:

  1. Onnea uudelle tukalle!!!! Hyvältä näyttää...uskaltautuisinpa itsekin pätkäisemään tämän pehkoni puolta lyhyemmaksi...

    Aurinkoa kevääseesi! :)

    H

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kaunis! Kaikki hiusten mitat voivat olla ihania. Nauti nykypituudesta ja napsaa poikki kun aika on kypsä. :)

      Aurinkoa myös sinne!

      Poista