sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Blogiarvonta nro 1

Heipä hei upeiden hiusten ystävät!

Tuli tässä mieleen etten ole koskaan järjestänyt blogiarvontaa. Kuten moni tietää, olen Indiedaysin free-kauneustoimittaja. Olin viime keskiviikkona yhdessä lehdistötilaisuudessa, jossa toimittajille annettiin näytekassi eri merkkien hiustuotteita. Kaikkia en ehdi itse käyttää, joten pistetäänpä arpajaisvoitoksi Fudgen Energy Star  hair + body wash.

Kyseisestä tuotteesta minulla ei ole käyttökokemusta. Mutta kuten nimestä voi päätellä, kyseessä on tuote, jolla voi pestä sekä hiukset että vartalon. Avasin vähän korkkia ja tuoksu on varsin miellyttävä ja kohtis mieto.

Elikkäs ilmoittakaapa kommenttiboxin kautta, jos haluaisitte shampootuubin. Ilmoittakaa myös s-postiosoitteenne. Kaikki kommentithan menevät minulla esitarkistukseen, joten kenenkään sähkäriä ei tule näkyviin blogissa. Eli siis en julkaise arvontakommentteja. Paitsi jos joku haluaa sivistää minua paremmasta tavasta järjestää arvonta. :)

Osallistua voi 19.2 klo 23.00 saakka. Arvon tuotteen maanantaina. Otan yhteyttä voittajaan ja pistän palkinnon postiin heti kun saan hänen osoitteensa.

Hyvää arpajaisonnea kaikille! :)

2 kommenttia:

  1. moi Vivi!
    mulla olisi uusi suoristus/muotoilurauta hakusessa, jolla siis pystyy tehdä myös kiharoita. siksi kysynkin sulta vähän ammattilaisen apua.
    eikö niin, että myös markettiraudat ovat nousseet ammattimaiselle tasolle nykyään?
    tiedän, että esim ghd on parhaasta päästä, mutta eikö remingtoninkin raudat nykyään aja aika samaa asiaa? esim tämä http://sokos.s-verkkokauppa.fi/webapp/wcs/stores/servlet/Tuote2/remington-s6500-hiustenmuotoilija-sleek--curl/151540/47401/44414/44414
    kiitos vastauksesta! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi!

      Kiitos kysymyksestäsi! Minulla ei ole omakohtaista kokemusta / tietämystä, koska käytän yleensä vain ammattilaistuotteita, enkä ostele markettituotteita. Joskus harvoin sama tuote on myynnissä sekä marketissa että hiustukussa.

      Koska niin moni pähkäilee kannattaako satsata ghd:hen niin päätin tehdä pienen tutkimuksen. Hankin käsiini Remingtonin raudat, testailen niitä ja teen vertailupostauksen suhteessa ghd-rautoihin. Tämä postaus näkee päivänvalon ehkä parin viikon sisään. Toivottavasti siitä on sinulle apua. :)

      Poista