keskiviikko 11. toukokuuta 2011

Anna, lukioaikainen paras ystäväni


Tapasin tänään kaupungilla Annan eli lukioaikaisen parhaan ystäväni. Anna asuu nykyisin Sveitsissä, mutta käy Suomessa monta kertaa vuodessa. Olen iloinen siitä että meidän ystävyytemme on aina vaan voimissaan. Lukion päättyminen ja eriteille lähteminen eivät vieraannuttaneet meitä toisistamme. Erilaiset elämäntilanteet ja maantieteellinen välimatka eivät ole viilentäneet välejämme. Tosi ystävyys on ikuista. Anna & Vivi 4ever! 

Anna on ehdottomasti yksi elämäni tärkeimmistä ihmisistä. Opin hänen seurassaan ystävyyden merkityksen. Ystävänä ja ihmisenä Anna on parasta A-luokkaa. Voin luottaa häneen täydellisesti ja hänen mielipiteillään on minulle paljon painoarvoa. Anna on kaiken kukkuraksi vielä hauskaa seuraakin! Hän ei tärkeile tai aseta itseään muiden yläpuolelle. Anna ei ikinä kääntäisi minulle selkäänsä, paitsi tämän postauksen kuvassa. :) Ystäväni kauniit kasvot jäävät arvoitukseksi täällä blogimaailmassa. 




Kuvassa näkyy Tampereen yhteiskoulun lukio eli Tykki, joka on ilmaisutaidon erikoislukio. Anna ja minä valmistuimme sieltä ylioppilaiksi keväällä 2000. En ole siis ihan niin nuori kuin mitä ulkomuotoni antaa ehkä olettaa. Myös Anna on hörppäissyt taikavettä ikuisen nuoruuden lähteestä. Emme siis ole paljoakaan muuttuneet vuosien saatossa ulkoisesti. Heh, no suurin muutos on että olemme vaihtaneet päikseen hiusten väriä. Anna, joka oli ennen tumma, on nyt vaalea. Ja minä, joka olin vaalea, olen nyt tumma. :)


Tässä Makasiininkadun kerrostalossa asuin lukioaikana. Aina kun kuljen entisen luukkuni ohi, katsahdan kaihoisasti vanhaa ikkunaani. Se on tuo oikeanpuolimmainen neljännessä kerroksessa. Oi niitä aikoja! Silloin talon alakerrassa oli Yesterday eli 2nd Hand-liike, josta niin moni tykkiläinenkin kävi ostamassa mm menneiden vuosikymmenten makeita vaatteita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti